Fucked up night yesterday

2013-03-01 @ 18:19:52 | Bragen
Igår kan jag säga att det blev en riktig random kväll. Att en del människor har ett sånt brist på liv att de är tvungna att börja skapa onödig drama, patetiskt. Blev så arg igår att jag skakade i flera timmar! Men nu försöker jag strunta i det. Har precis rensat ut lite kläder, har dock en del kvar som ligger i tvätten och jag vet knappt hur det ska få plats i mina lådor nu?! Har verkligen jättemycket kläder utan att jag tänkt på det men mina lådor är redan fulla, och har en hel smuttskorg med ännu mer kläder! Hur ska detta gå.. Mamsen ligger och sover just nu men jag hoppas på att hon vaknar snart så att hon kan börja med maten. Men hon är trött så jag förstår. Funderar på om jag ska träna idag, eller så gör jag nog det imorgon, har skadat en sena vid mitt knä dock som gör fruktansvärt ont så vet inte hur detta ska gå. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag vila lite, vi hörs.
 
 me today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback