Vad har hänt?

2013-04-06 @ 18:37:38 | Bragen
Uppdateringen har verkligen inte varit på topp.. Har inte ens haft lusten i fingrarna att skriva ett inlägg. Har bara levt livet, träffat nya människor, lärt känna de vänner jag inte haft så bra kontakt med innan bättre och jag har ett stadigt förhållande, just nu iaf. Just nu väntar jag på att middagen ska bli klar, ska efter det ta mig till William och mysa med honom, har inte träffat honom på kanske 1 ½ vecka? Kommer inte ihåg sist han och jag sågs iaf. Han har varit upptagen med sitt, jag med mitt. Har fixat i mitt rum också men jag ska visa er hur det ser ut någon annan dag, har inte orken för det just  nu känner jag hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback