Back in school

2013-03-05 @ 13:32:21 | Bragen
Sitter i skolan. Har svenskalektion. Alla läser och lilla jag är redan klar med det jag ska göra så jag gör ett litet smyginlägg nu när ingen ser. Ska till min pappa idag, han ska vara snäll och hämta mig ifrån jobbet och medans så ska jag umgås med William, har inte träffat honom på en hel vecka.. Min syster vill att jag ska vara barnvakt men honom får ta att respektera att jag ibland vill ha min egna fritid för mig själv, och inte lägga ner tid på att vakta hennes barn. Jag var barnvakt igår, så känner att jag har varit snäll mot henne, men hon verkar ju inte ha något som helst IQ just nu. NU ska jag återgå till "arbetet", puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback