Isn't she lovely, isn't she wonderfull

2013-02-05 @ 14:24:21 | Bragen
Har varit hemma i två dagar nu ifrån skolan, har varit väldigt skönt, slippa gå upp s himla tidigt om mornarna. Men imorgon ska jag nog möjligtvis till skolan och lida. Om en stund ska jag försöka göra så att lilla Dorotea somnar och sedan ta att plugga lite inför SO:n och lite av engelskan. Svenskan är jag efter med men man har ju iaf en liten ursäkt eftersom att man varit borta lite den här veckan hehe.. Dessutom så glömde jag spara allt mitt svnskaarbete på skrivbordet så har inte kunnat nå informationen jag behöver.. Men vi hoppas det löser sig! Nu är det barnvaktdags..
För en stund sedan när hon låg och vilade så sött.
Älskar denna bild, tagen utav hennes Faster, helt underbar. Mosters älsklng..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback