Tomorrow is it time to get fit and start my new lifestyle

2013-02-05 @ 16:35:43 | Bragen
Hej på er!
Har nu varit barnvakt, tagit mig en lång skön dusch och försökt att plugga men insåg att jag inte kunde göra det pågrund av att jag har allt arbete i skolan.. Om en stund blir det Semledags! Mamma har gjort egna, vilket jag helst föredrar faktiskt. Mycket godare än köpta. Dock så måste jag börjar dra ner på alla sötsaker eftersom att det inte ger en sådan bra energi till kroppen. Så imorgon kommer jag börja äta mer hälsosamt men även mat som jag går upp i vikt av, för de är något jag behöver och vill göra. Morgondagens träning består nog av att gå en timme i en såkallad "trappmaskin" på mitt gym jag ska börja på. Man tränar mest rumpa och ben då, och man känner verkligen hur det bränner. Mitt mål är ju att få min drömkropp till sommaren, men det som jag fokuserar mest på är då mina ben, men jag måste såklart träna allt då, Så får hoppas att jag sernågra föränringar inom nån månad! Nu blir det semlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback