Vad gör jag uppe vid den här tiden?

2013-02-27 @ 08:21:53 | Bragen
Vaknade för omkring tjugo minuter sen och då undrar ni säkert, vad gör hon uppe såhär tidigt på ett sportlov? Jo, för om ens pappa bor ute på landet så måste man dra upp extra tidigt för att hinna med bussarna. Dock så har jag nog lyckats göra så att pappa min ska skjutsa mig så att jag slipper skynda mig hem.

Som sagt, ska ju shoppa idag med Erika och Amanda så måste hinna hem och sånt där i mellan åt, för jag vill inte direkt gå runt med en fet väska i centrumet. Så ska först hem, sedan drar jag till Amanda så ska vi sedan möta upp Erika vid stationen efter tolv tiden. Så det ska bli skönt med lite skjuts. Måste annars ta bussen härifrån mot väsby och sedan byta mot tåg till Märsta, skitjobbigt och tråkigt, tar ju runt 40 minuter att åkadå och med pappa tar det 30 minuter kanske mindre. Så nu ska han och jag äta frukost och sedan åka, ha en bra morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback