söndag, en dag med många tankar

2013-03-10 @ 13:54:08 | Bragen
Är hemma hos farbrorn min som vi firade igår eftersom att han har nu fyllt 50 år, det blev en riktig trevlig kväll men manskapet var lite väl högljuda, dock så var det ändå väldigt mysigt. Ligger just nu i soffan och kollar på teve med min farmor, bror och hans fickvän. De andra är nere i festlokalen och städar, sknt att slippa det jobbet hehe.. Känner att jag börjar bli sjuk men jag  måste oturligt nog till UMO på mådag klockan 17:00 så vi får se hur det blir. Måste börja lägga upp mer utav min träning tror jag, så ni har något mer att läsa om. Nu ska jag fortsätta kolla på teve, lat som jag är hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback