Vänner kommer och går, och bara några består

2013-03-16 @ 03:13:00 | Bragen
Alla har vi vänner, bekanta eller nära. Vi vill alla ha den där Bästa Vännen, den som man alltid hittar tillbaka till, den man kan prata om allt med. Jag har turen som har fått en sån vän.Visst det har inte varit perfekt men vi har alltid kämpat oss tiillbaka på rätt spår Igen. Min bästa vän heter Mathilda, hon är ett år äldre än mig men ändå så är vi nästan som tvillingar. Vi tänker likadant, tycker ja nästan samma sak, inte hela tiden men ibland hehe.. Vi förstår varandra, vi vet exakt på vilka humör vi är på. varken jag eller hon har varit världens snällaste mot varandra men vi har alltid kunnat be varandra om ursäkt. Hur är hon som person. Underbar, perfekt. Hon är otroligt snäll, social, bara lågtt IQ, hehe... Min humor har hon, därför är det så kul när vi är tillsammans, vi skrattar åt allt. Jag är den stressiga, haha vill alltid komma i tid envis är jag med.. Det vet hon. Varför skrivet jag detta? Jo för jag vill verkligen att hon ska veta hur mycket jag faktiskt älskar henne, vi är lite som ett par, vi har våra stunder, men stunderna vi har tillsammans är de bästa. Jag blir så lycklig utav dig Mathilda, du ger mig hopp, du förstår mig, du finns, du är en utav de bästa människorna i mitt liv. Du är min  syster, tvilling, du är mitt allt. Skiter i allt som har hänt nu, all drama som bestod förut, jag älskar dig så sjukt jävla mycket, trots att jag ibland kan störa mig på dig utan anledning så älskar jag dig, över hela mitt hjärta. Vi har känt varandra i snart 13 år, och mer år ska  det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback